3an dizzar!



1. Kissies.se

seriöst? kan man bli mer uppblåst och blond? tjejen har ju ingen koll! tror att hon är något som hon verkligen inte är! blir så trött på sådana människor! skaffa er ett liv! och sluta kopiera andras! Hallå liksom? du är inte något bara för att du skriver att pappa betalar och att duuu får saker hela tiden?!?! seriöst? människans blogg? vad är det för uppblåsta inlägg? helt sjukt! stor diss!



2. Bloggare under 16

Jag förstår fortfarande inte varför inte det finns en åldersgräns på att blogga.. Jag menar det är ju mer eller mindre trendigt att vara fjortis i bloggvärlden, då blir det ju fritt fram för alla under 16 att börja blogga! Jag ser verkligen inte vad småungarna har att bidra med.. Åldergräns tack!!!

3.Partille-johnny trenden!
 Jag tycker att bilder säger mer än ord på denna punkten!!

!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0