förbi för stranden!!!

hej hej bloggen nummer 4 här.
Idag blev man väckt av att 3an ringde och frågade om man ville med till playan men fick dra en vit lögn och säga att jag skulle hitta på saker med mammsen för att skippa vistas i bikini, vilket är värsta grejen. Jag är så tjock... Därför kommer här nårgra härliga tips till alla andra tjockisar där ute om hur man blir smal.

1. Sluta äta, bara drick.
2. Ut och jogga 3 km varje dag.
3. Sov så lite du kan.
4.Vistas inte i bikini, allmänheten skräms.
5. Följ tipsen!



ses snart, pussen


Kommentarer
Postat av: inte en i mängden!!!

JAG BLIR SÅ FACKING PISST PÅ ERT JÄVLA IDEALL SHITT OFTA MAN E SÅE SMAL Å KLAGAR PÅ ATT MAN ÄR TJOCK DET FINNS FAKTISKT ANDRA PROBLEM MAN KAN HA JAG HAR SJÄLV PROBLEM MED MASSA MEN JAG HAR LERT MIG AT ÄLSKA MAJ SJ DET BORDE NI ÅSSÅ GÖRA OCH Inte gör så at massa tjejer börjar banta och sånt

2009-08-08 @ 21:23:53
Postat av: Anonym

hahha lol ? xD miffo blogg

2009-08-09 @ 21:06:53
Postat av: kezolezi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA ÄLSKA LIVET

2009-08-12 @ 13:05:55
Postat av: haha ajdå

asso du blir inte smalare om du inte äter utan är är ett tips DU BLIR BARA FETARE! du förstör din mages magsmältings system sen blir du jojjobantare så när du gått ner lika mycket så går du upp lika mycket så det är inte värt det tro mej har varit i sitsen har varit smällfet slutade äta gick ner till M från XL och gissa vad som hände jag fick ät problem ett tag att jag bara åt ibland sen kom en period där jag började spy.. visst ska du gå ut och gå men du ska ju fan inte svälta dej dej själv människa! det är ju helt sjukt :O

ett tips ät nyttigt ät 3 gånger om dagen gå in på en dietsida och följ en diet istället för du behöver näringen för att kunna hålla dej vaken och inte svimma-.- smart skalle-.-

du ser allt fel hur man ska gå ner i vikt!!!!

2011-01-11 @ 00:29:40
Postat av: haha ajdå

asso du blir inte smalare om du inte äter utan är är ett tips DU BLIR BARA FETARE! du förstör din mages magsmältings system sen blir du jojjobantare så när du gått ner lika mycket så går du upp lika mycket så det är inte värt det tro mej har varit i sitsen har varit smällfet slutade äta gick ner till M från XL och gissa vad som hände jag fick ät problem ett tag att jag bara åt ibland sen kom en period där jag började spy.. visst ska du gå ut och gå men du ska ju fan inte svälta dej dej själv människa! det är ju helt sjukt :O

ett tips ät nyttigt ät 3 gånger om dagen gå in på en dietsida och följ en diet istället för du behöver näringen för att kunna hålla dej vaken och inte svimma-.- smart skalle-.-

du ser allt fel hur man ska gå ner i vikt!!!!

2011-01-11 @ 00:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0