Söndagsmys i min rosa mjukisdräkt.

Hej sötisar! Vad tycker ni om vår blogg hittills? Jag tycker att 3 och 4an har gjort ett jätte bra jobb men sin upptatering och sina jätte bra och intressanta inlägg.

Själv har jag inte haft någon chans att skriva, men tanke på att jag var iväg på en liten tripp ute in the middle of nowhere.. jag vet inte hur jag klarade mig utan internet, men hihi, det gjorde jag visst!!

Nu blir det söndagsmys i min rosa mjukisdräkt och så ska jag kolla på Paris Hilton's my new BFF. Bästa programmet evaaaaaaaah. Så nu kan jag inte skriva mer.. uppdaterar kanske mer senare.

Många pussar från Ettan.

Älskar dräkten men hatar att Kissie har den.

Jag älskar dräkten, men HATAR att Kissie har den.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

söt blogg! ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2009-08-09 @ 17:04:00
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: 1an

tack för kommentaren =) vad är bloglovin?

2009-08-09 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0