3an


1 Blondinbellas förändring!

heter man blondinbella? då är det väl logiskt! man stannar blond? annars förstörs ju hela grejen.. plus att ska man nu bli brunett, mesa inte? ta en mörkare färg då istället! Nej blondinbellas nedgång är nu ett faktum?


http://www.dan.se/wp-content/uploads/2008/03/isabella.jpg

anonyma kommentarer

Tycker det passar riktigt bra den första gången att dissa anonyma kommentarer, och nu menar jag inte bara kommentarerna på min egen blogg utan på alla andras oxå, de är omoget att kommentera anonymt och de visar juh bara att man inte vågar stå för de man säger eller att man är avundsjuk?!?!






1. Malmöfestivalen närmar sig!
Malmös höjdpunkt! en vecka med musik, mycket folk, och framförallt MAT! detta är ju drömmen för musikglada, sociala och tjocka människor aight? AJA maten går fete bort för mig? jag behöver inte lägga på m ig några extra kilon innan skolstarten, usch gud nej vad pinsamt!!!

2. GOSSIP GIRL!
gossip Girl is the show att se! de har allt man kan begära?
snygga kläder, heta intriger, och framförallt snygga killar!!!
ett tips nu till hösten är helt klart detta!
Brukar gå söndagar 19:00 på Kanal 5!

http://theblemish.com/images/2008/05/gossip-girl-guys.jpg



CIIAAO från 3an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0