Detta händer bara inte...




..Jag börjar spruta in saker i mina läppar, eller någon annanstans för den delen?!
 Varför skulle jag göra det, mina läsare tycker ju att naturligt är bäst! och det gör jag med! tror inte att man blir snyggare av plastikoperationer..snarare tvärtom. Varför inte bara nöja sig med sitt eget utseende? någon som inte verkar ha så bra självförtroende som hon säger är ju i detta fallet kissie (kissies.se) , seriöset?! läppförstoring och bröst förstoring men endå så har hon världens bästa självförtroende? MY ASS SÄGER JAG BARA!



...Dessie börjar anses som snygg!

Ja, att ha feta sminklager och en grisnäsa börjar klassas som en klassisk skönhet! Fet PUSH-UP är någonting vi också börjar tycka om. Och glöm inte mascara klumparna som både räcker och blir över! USCH NEJ! detta händer aldrig.






Det var allt för mig! CIIIAAAOOO sålänge!

XoXo 3an ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0